Jesteś tutaj:

pytania i odpowiedzi

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć, korzystając z najwygodniejszego dla Pana/Pani sposobu:

  • kontaktując się z handlowcem telefonicznie lub mailowo zakładka kontakt
  • lub wybrać produkt z naszego sklepu i dodać go do „koszyka” na naszej stronie internetowej.

Gdzie można dopisać informacje, których nie ma do wyboru przy składaniu zamówienia?

W trakcie składania zamówienia w pozycji: Wiadomość dla Sprzedawcy lub kontaktując się z handlowcem zakładka KONTAKT

Czy można będzie dokonać zwrotu?

Tak, jeśli produkt jest planowany lub przed produkcją. Zwrotu nie można dokonać, gdy zamówienie realizowane jest indywidualnie pod wytyczne Klienta i potwierdzone.

W każdym z przypadku lub innym wymagającym wyjaśnienia najszybszą formą kontaktu jest skorzystanie z formularza reklamacyjnego, który trafia bezpośrednio do Działu Reklamacji.

Czy można płacić płatnościami elektronicznymi?

Tak, zachęcamy do takiej formy płatności, zakupy można również opłacić kartą kredytową jeżeli jest ona dostępna w opcjach płatności. W przypadku korzystania z naszego transportu płatność gotówką lub przelewem blik.

Czy jest możliwość zapłaty za pobraniem?

Tak, przy większości produktów jest to możliwe. Poza wyjątkami:

  • w przypadku zakupu osoby fizycznej: pobranie u kuriera nie może przekroczyć 5000 zł brutto, jeśli dostarczamy naszym transportem – dowolna kwota,
  • w przypadku zakupu na firmę, pobranie może nastąpić tylko w przypadku, gdy całość zamówienia nie przekracza 15 000 zł brutto,
  • jeśli w zamówieniu znajdują się produkty z dłuższym terminem dostępności – wymagana jest zaliczka na poczet rezerwacji, ustalona indywidualnie z Handlowcem,
  • jeśli w zamówieniu znajdują się produkty do produkcji – wymagana jest wpłata zaliczki na poczet produkcji

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W naszej ofercie mamy produkty dostępne od ręki – wówczas pozostaje ustalenie terminu dostawy, nawet w 2 dni. Głównie wykonujemy produkty na zamówienie, czas realizacji kształtuje się w okolicach od 7 do 21 dni roboczych. W opisie każdego produktu podana jest informacja o dostępności. Prosimy sugerować się tą informacją lub potwierdzać dostępność bezpośrednio u Handlowców.

Czy można zrobić zakupy na raty?

Tak, w niektórych produktach korzystając z naszego sklepu można dokonywać odroczonych płatności lub zakupów ratalnych

Czy posiadamy ekspozycję?

Nie. Nasz biznes opiera się głownie na konkurencyjności cenowej w lepszej lub tej samej jakości. Utrzymywanie biur, zaplecza magazynowego generuje koszty, za które tak naprawdę finalnie płaci klient. Zajmujemy się głownie handlem elektronicznym. Klient w ten sposób oszczędza często nawet 50 procent (połowę) ceny za produkt i to dla nas jest priorytetem. Natomiast czasami bywamy na targach branżowych.

Gdzie znajduje się waga produktów?

Waga produktów podana jest w opisie produktów. Jeśli takowa informacja nie jest podana, handlowiec udzieli odpowiedzi.

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy uzależniony jest od gabarytu i wagi produktu, sposobu dostawy oraz lokalizacji. Przy zakupach online, na etapie „złóż zamówienie”, po wprowadzeniu kodu pocztowego dostawy, transport naliczy się automatycznie do wybranych produktów. Przy zakupach powyżej 30 tysięcy, transport jest darmowy. Na każde pytanie związane z ustaleniem kwoty dostawy odpowiedzą również Handlowcy.

Czy wysyłamy meble za granicę?

Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia zagranicznego zapraszamy do kontaktu, można skorzystać z formularza.

Ile kosztuje wysyłka zagraniczna?

Koszt dostawy uzależniony jest od gabarytu i wagi produktu, sposobu dostawy oraz lokalizacji. W celu ustalenia szczegółów kosztu dostawy zapraszamy również do kontaktu mailowego, najlepiej skorzystać z formularza.

Czy w cenę kosztów dostawy wliczona jest usługa wniesienia?

Nie, usługa wniesienia i złożenia mebli ustalana jest indywidualnie w zależności od potrzeby. Kwota uzależniona jest od wielkości zamówienia, miejsca wniesienia i sposobu dostawy.

Jakimi firmami jest dostarczany towar?

Współpracujemy z najlepszymi firmami kurierskimi oraz z zewnętrzną firmą transportową. Posiadamy również własny, firmowy transport. W przypadku chęci uzyskania informacji o transporcie jakim zostanie dostarczone zamówienie, prosimy kontaktować się z naszym działem dostaw.

Czy kierowcy kontaktują się przed dostawą?

Tak, przekazujemy kierowcom kontakt do Klienta, którzy kontaktują się w dniu dostawy

Funkcjonalna kuchnia
10 ważnych zasad przy projektowaniu kuchni.
Kuchnia twoich marzeń!
Tak z nami to możliwe! Zaprojektujemy i doradzimy. Zapraszamy
Szafy, wnęki, sypialnie
Wykorzystaj maksymalnie dostępną przestrzeń.